Μουσικοκινητική Αγωγή

H μουσική ήταν ανέκαθεν το σπουδαιότερο μέσο μόρφωσης της ανθρώπινης ψυχής. Ενεργεί άμεσα στο ψυχικό και συναισθηματικό κόσμο του ανθρώπου, βοηθάει στην έκφραση των συναισθημάτων και στην ανάπτυξη μιας ισορροπημένης και δημιουργικής προσωπικότητας.

Με βάση τα μουσικοπαιδαγωγικά συστήματα των Carl Orff, Emile Jaques Dalcroze, Zoltan Kontaly κ.α. Μουσικοπαιδαγωγών, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι τη γνωριμία και τη χρήση των μουσικών οργάνων της ορχήστρας Orff ( ξυλόφωνα, μεταλλόφωνα, κρουστά κ.α.) την ακρόαση μουσικών έργων, την εκμάθηση τραγουδιού, τις ηχοϊστορίες, την κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων κ.α. Ομαδικές δημιουργικές δραστηριότητες που συνδυάζουν μουσική και κίνηση.

 

Η ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

  • γνωριμία με το ρυθμό, τον ήχο τη μελωδία
  • επαφή και εκμάθηση των βασικών μουσικών εννοιών
  • γνωριμία με τη μίμιση και τη δραματοποίηση, μέσω του κινητικού αυτοσχεδιασμού, (το σώμα γίνεται και αυτό ένα μεγάλο όργανο)
  • ανάπτυξη της κοινωνικότητας του, μέσα από ομαδική εργασία
  • ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του
  • τη χαρά της δημιουργικότητας

ΤΟ ΒΟΗΘΑΕΙ

  • να καλλιεργήσει τη φαντασία του
  • να μάθει να συντονίζει τις κινήσεις του
  • να αναπτύξει τις κινητικές του δεξιότητες
  • να καλλιεργήσει τις φωνητικές και ακουστικές του ικανότητες
  • να αποκτήσει πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • να μάθει να εκφράζει δημιουργικά τα συναισθήματά του
 
(ομάδες απο 3 εως 7 χρονών)